2η διαδικτυακή συνάντηση TΟΤT «Ανεστραμμένη τάξη (flipped classroom): Θεωρητικές προσεγγίσεις και πρακτικές εφαρμογές» [08/11/2023]

ShareThis
Δημοσίευση: 06-11-2023 16:10 | Προβολές: 253
gr  pdf.png  Πλήρες κείμενο πρόσκλησης
Mέγεθος: 354.41 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF
image

Το ΚΕΔΙΜΑ ΤοtT διοργανώνει την 2η διαδικτυακή συνάντηση TΟΤT ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 με τίτλο:
«Ανεστραμμένη τάξη (flipped classroom):
Θεωρητικές προσεγγίσεις και πρακτικές εφαρμογές»
«Flipped Classroom: Theoretical approaches and practical implementations»
που θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2023 και ώρα 13:30 έως 15:00.

Εισηγητής:
Θανάσης Καραλής, Καθηγητής Δια Βίου Μάθησης και Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία  του Πανεπιστημίου Πατρών και Διευθυντής του Εργαστηρίου Παιδαγωγικών Ερευνών και Επιμόρφωσης.

Περίληψη
Η ανεστραμμένη τάξη αποτελεί έναν τρόπο οργάνωσης του μαθήματος που βασίζεται στην αξιοποίηση των τεχνολογικών εργαλείων, ειδικά εκείνων της ασύγχρονης εκπαίδευσης, ταυτόχρονα όμως αξιοποιεί κατά καινοτόμο τρόπο τον χρόνο των διά ζώσης συναντήσεων. Ειδικά μετά την εμπειρία της πανδημίας COVID-19 και την ταχύτατη διάδοση της διαδικτυακής εκπαίδευσης, η ανεστραμμένη τάξη μπορεί να αποτελέσει έναν εναλλακτικό τρόπο οργάνωσης των πανεπιστημιακών μαθημάτων παρέχοντας δυνατότητες για αυξημένη συμμετοχή των φοιτητών, προώθηση της μεταξύ τους συνεργασίας και ανάπτυξη ήπιων δεξιοτήτων. Στη συνάντηση θα παρουσιαστούν τα βασικά θεωρητικά στοιχεία της ανεστραμμένης τάξης, καθώς επίσης και δεδομένα από την εφαρμογή της σε δύο εξαμηνιαία μαθήματα στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Πατρών.

Plota, D., & Karalis, T. (2019). Organization and implementation of a Flipped Classroom course in the Greek University context, Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair, 6(2), 53-61. Karalis, T., & Raikou, N. (2021). Flipping the classroom remotely: Implementation of a flipped classroom course in Higher Education during the COVID-19 pandemic, European Journal of Open Education and E-learning Studies, 6(2), 21- 38. Καραλής, Θ. (2022). Από τη συνθήκη της πανδημίας στη μεταπανδημική εποχή: Διδάγματα και προτάγματα για την εκπαίδευση ενηλίκων και τη διά βίου μάθηση, Διαδικτυακό Συνέδριο του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ με θέμα Η εμπειρία της πανδημίας της νόσου COVID-19 στην εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων στην Ελλάδα: διαστάσεις, συνέπειες και προοπτικές, 21 Μαρτίου.

Λίγα λόγια για τον εισηγητή:
Ο Θανάσης Καραλής είναι Καθηγητής Διά Βίου Μάθησης και Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (ΤΕΕΑΠΗ) του Πανεπιστημίου Πατρών και Διευθυντής του Εργαστηρίου Παιδαγωγικών Ερευνών και Επιμόρφωσης. Είναι Συντονιστής του Κέντρου Υποστήριξης της Διδασκαλίας και της Μάθησης (ΚΕΔΙΜΑ) και μέλος του Συμβουλίου του Κέντρου Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Πανεπιστημίου Πατρών. Έχει διατελέσει μέλος της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) και της Μονάδας Στρατηγικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Πατρών. Έχει συμμετάσχει σε 47 ερευνητικά προγράμματα στο πεδίο της διά βίου μάθησης, της εκπαίδευσης ενηλίκων και της πανεπιστημιακής παιδαγωγικής, σε 26 από αυτά διετέλεσε επιστημονικός υπεύθυνος. Κατά την περίοδο 2012-2014 ήταν επιστημονικός υπεύθυνος του Εθνικού Προγράμματος Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών για τα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης, στο οποίο εκπαιδεύτηκαν 4.200 εκπαιδευτές γενικής εκπαίδευσης ενηλίκων. . Μόνος ή σε συνεργασία με άλλους ερευνητές έχει δημοσιεύσει περισσότερες από 150 εργασίες στα ελληνικά, αγγλικά και γαλλικά, μεταξύ των οποίων και 15 βιβλία.

Για να εγγραφείτε στην συνάντηση: https://forms.office.com/e/ENEBTdymdv
Για να παρακολουθήσετε την συνάντηση (zoom link): https://uoc-gr.zoom.us/j/83082262865
Iστοσελίδα ΤοtΤ: https://tott.uoc.gr


Επιστροφή
ESPA
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας